П`ятниця, 17.05.2024, 09:40
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Преславська БЗОШ І-ІІІ ступенів"

Меню сайту
Категорії розділу
Школа молодого вчителя [9]
Школа молодого вчителя
Методична рада [6]
Методична рада
Робота з обдарованими дітьми [1]
Робота з обдарованими дітьми
Творчі здобудки вчителів [6]
Творчі здобудки вчителів
Безпека в школі [3]
Безпека в школі
Методичні заходи [3]
Методичні заходи
Поради батькам майбутніх першокласників [4]
Поради батькам майбутніх першокласників
ДПА 2014 [4]
ДПА 2014
Річний план закупівлі [2]
Річний план закупівлі
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 23
Розкажи друзям
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 38
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »



План засідань методичної ради школи КЗ "Преславська БЗОШ І-ІІІ ступенів"


Методична рада | Переглядів: 1210 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


Список членів методичної ради

на 2013-2014н.р.

 

1.   Гут Л.П  – голова МР, спеціаліст вищої категорії, «Старший вчитель»,  заступник директора з навчально-виховної роботи.

2.    Хаджийська В.А.  – заступник голови МР, спеціаліст вищої категорії, голова ШМО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін.

3. Варбанська Т.Д. - спеціаліст вищої категорії, голова ШМО вчителів початкових класів і художньо-естетичних дисциплін.

4.    Маркова Т.Ю.  – спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист.

5. Рязанцев В.В. - спеціаліст вищої категорії, голова ШМО вчителів природничо-математичних дисциплін, вчителів фізкультури і основ здоров’я.

6. Ганєва В.Л. -  спеціаліст другої категорії, голова ШМО класних керівників.

7.       Гавриленко Г.П.  – практичний психолог школи. 

Методична рада | Переглядів: 557 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


Проблемна тема:

Запровадження інноваційних технологій у практику роботи вчителів навчального закладу.

Завдання:

 

1.     Вивчення та практична реалізація державних  програм і положень навчальних планів, підручників, розуміння їх особливостей і вимог.

2.     Вивчення і аналіз положень Державного стандарту основної та старшої школи, державних документів, нормативних інструкцій, положень.

3.     Розвиток традиційних і пошук нових технологій в методичній роботі.

4.     Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах оновлення змісту освіти.

5.     Різнобічний розвиток обдарованих та здібних учнів через введення профільного навчання та факультативів; спецкурсів допрофільної підготовки та поглибленого вивчення окремих предметів.

6.     Формування творчого працездатного колективу та запровадження елементів інноваційних технологій навчання у навчально-виховний процес.

7.Пропоганда та поширення педагогічного досвіду.


Методична рада | Переглядів: 682 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

  

1.       Організація дослідницько-пошукової, інноваційної та дослідницької діяльності педагогічного колективу спрямованого на освоєння нових педагогічних технологій.  

2.        Вивчення та впровадження в практику діяльності перспективного педагогічного досвіду найкращих вчителів, що досягли стабільних позитивних результатів у навчально-виховному процесі;

3.  Координація діяльності методичних об’єднань , спрямованої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу.

4.       Підвищення рівня методологічної підготовки педагогічних кадрів, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти форми та методи навчання;

5.       Впровадження прогресивних прийомів організації самостійної, індивідуальної, групової та фронтальної роботи з учнями під час навчально-виховного процесу;

6.       Створення умов для виховання культури здоров’я дітей та молоді, формування у них мотивації на здоровий спосіб життя шляхом впровадження у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій;

7.   Впровадження системи семінарів-тренінгів для вчителів щодо профілактики здорового  способу життя

8. Забезпечення методичного супроводу  навчальних программ, розробка навчальних, науково-методичних та дидактичних матеріалів.

Методична рада | Переглядів: 463 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ 

1.      Впровадження в роботу методичної ради і шкільних методичних об’єднань  інноваційних форм і методів роботи (протягом року).

2.     Організація і проведення представницьких педагогічних заходів: педагогічної вставки, творчих звітів, педагогічних читань (протягом року).

3.     Організація роботи з обдарованими дітьми. Участь учнів школи в І, ІІ турах предметних олімпіад (жовтень-січень); конкурсах різних рівнів (протягом року).

4.      Вивчення стану та результатів викладання навчальних предметів (протягом року).

5.      Оформлення матеріалів щодо стану фахової та методичної підготовки, творчої активності вчителів, які атестують і 2013-2014 н.р. (березень).

6.      Проведення курсової перепідготовки педагогічних працівників, які її потребують (протягом року).

7.      Надання необхідної науково-методичної допомоги вчителям, які її потребують (протягом року).

8. Аналіз організації навчально-виховного процесу в школі (грудень, травень).

Методична рада | Переглядів: 427 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)

СТРУКТУРА МетодичнОЇ РОБОТИ

КЗ «ПРЕСЛАВСЬКА БЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ»


Методична рада | Переглядів: 459 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


Памятка молодому учителю


1. Приходите в кабинет немного раньше звонка, убедитесь, всё ли готово к уроку, хорошо ли расставлена мебель, чиста ли доска, подготовлены ли ТСО, наглядные пособия. Входите в класс последним. Добивайтесь, чтобы все учащиеся приветствовали Вас организованно. Осмотрите класс, особенно - недисциплинированных ребят. Старайтесь показать учащимся красоту и привлекательность организованного начала урока, стремитесь к тому, чтобы на это уходило каждый раз все меньше и меньше времени.

 

2. Не тратьте времени на поиски страницы Вашего предмета в классном журнале, ее можно приготовить на перемене. Не приучайте дежурных оставлять на столе учителя записку с фамилиями отсутствующих.


Школа молодого вчителя | Переглядів: 662 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


Робота наставника з молодими вчителями

Одним із провідних завдань науково-методичної діяльності школи стає забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги у проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи.

Школа молодого вчителя | Переглядів: 1885 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


Анкета для вивчення запитів молодих учителів

1. Із  якими  труднощами  ви стикаєтесь в процесі  використання навчально-матеріальної

2. Чи  задовольняє вас розклад уроків, позакласних  заходів ?

3. Що  можна  зробити для  підвищення рівня роботи Школи молодого вчителя ? Чи допомагає вона вам у роботі?

4. Які форми роботи  Школи  молодого вчителя вам запам’яталися ? Чому?

5. Чи задовольняє вас система самоосвіти, підвищення кваліфікації, яка існує в школі?

6. Що нового ви дізналися під час відвідування уроків свого наставника?

7. Які методи  ви опанували, які вміння вдосконалили протягом року?

8. Яку методичну допомогу ви хотіли б одержати від методичного кабінету відділу освіти? 

Школа молодого вчителя | Переглядів: 975 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)


Анкета

для наставника молодого вчителя

 

         Просимо  вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва.

Дайте відповіді на такі запитання:

1. Скільки років працює  вчителем ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель?

2. Що він знає  (підкреслити): теорію предмета, основи психолого  - педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмета.

3.  Чи вміє він ( необхідне підкреслити): правильно будувати урок: так, ні, визначити триєдину мету уроку: так, ні; створювати навчально –мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні ; активізувати діяльність учнів: так, ні. Яким чином? Керувати класом на уроці: так, ні; поводити диференційовану роботу на уроці: так, ні. Які етапи уроку може планувати краще (перерахувати).

4.     Чи вміє організовувати позакласну роботу з предмета ?

5.     Чи вміє аналізувати урок і позакласний захід ?

6. Чого ще не вміє ваш стажист (перерахуйте його слабкі сторони самостійно). Причини такої ситуації: небажання працювати; слабка підготовка у ВНЗ; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність.

7. У чому ви надали допомогу вашому стажисту ( перелічіть види роботи з молодими вчителями) ?

8. Що, на вашу думку, є головним у наставництві ?

9. Ваші пропозиції щодо вдосконалення системи наставництва .

Школа молодого вчителя | Переглядів: 589 | Додав: Admin | Дата: 31.01.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Шкільне життя
Корисні сайти

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz


200