Запровадження інноваційних
технологій у практику роботи вчителів навчального закладу.
Завдання:
1.Вивчення та
практична реалізація державних програм і
положень навчальних планів, підручників, розуміння їх особливостей і вимог.
2.Вивчення і аналіз
положень Державного стандарту основної та старшої школи, державних документів,
нормативних інструкцій, положень.
3.Розвиток
традиційних і пошук нових технологій в методичній роботі.
4.Розвиток професійної
компетентності педагогів в умовах оновлення змісту освіти.
5.Різнобічний
розвиток обдарованих та здібних учнів через введення профільного навчання та
факультативів; спецкурсів допрофільної підготовки та поглибленого вивчення
окремих предметів.
6.Формування
творчого працездатного колективу та запровадження елементів інноваційних
технологій навчання у навчально-виховний процес.
1.Організація
дослідницько-пошукової, інноваційної та дослідницької діяльності педагогічного
колективу спрямованого на освоєння нових педагогічних технологій.
2. Вивчення та впровадження в практику діяльності
перспективного педагогічного досвіду найкращих вчителів, що досягли стабільних
позитивних результатів у навчально-виховному процесі;
3.Координація діяльності
методичних об’єднань , спрямованої на розвиток методичного забезпечення
освітнього процесу.
4.Підвищення рівня
методологічної підготовки педагогічних кадрів, перенесення акценту з
інформаційних на інтерактивні аспекти форми та методи навчання;
5.Впровадження прогресивних
прийомів організації самостійної, індивідуальної, групової та фронтальної роботи
з учнями під час навчально-виховного процесу;
6.Створення умов для виховання
культури здоров’я дітей та молоді, формування у них мотивації на здоровий
спосіб життя шляхом впровадження у навчально-виховний процес інноваційних
педагогічних технологій;
7.Впровадження системи
семінарів-тренінгів для вчителів щодо профілактики здорового способу життя
8.Забезпечення методичного супроводу навчальних программ, розробка навчальних,
науково-методичних та дидактичних матеріалів.
1.Впровадження в роботу методичної ради і шкільних методичних
об’єднань інноваційних форм і методів
роботи (протягом року).
2.Організація і проведення
представницьких педагогічних заходів: педагогічної вставки, творчих звітів,
педагогічних читань (протягом року).
3.Організація роботи з
обдарованими дітьми. Участь учнів школи в І, ІІ турах предметних олімпіад
(жовтень-січень); конкурсах різних рівнів (протягом року).
4. Вивчення стану та результатів викладання
навчальних предметів (протягом року).
5. Оформлення матеріалів щодо стану фахової та
методичної підготовки, творчої активності вчителів, які атестують і 2013-2014
н.р. (березень).
6. Проведення курсової перепідготовки
педагогічних працівників, які її потребують (протягом року).
7. Надання необхідної науково-методичної допомоги
вчителям, які її потребують (протягом року).
8. Аналіз організації навчально-виховного процесу в школі (грудень, травень).
1. Приходите в кабинет немного раньше
звонка, убедитесь, всё ли готово к уроку,хорошо ли расставлена мебель, чиста ли доска, подготовлены ли ТСО,
наглядные пособия. Входите в класс последним. Добивайтесь, чтобы все учащиеся приветствовали
Вас организованно. Осмотрите класс, особенно - недисциплинированных ребят.
Старайтесь показать учащимся красоту и привлекательность организованного начала
урока, стремитесь к тому, чтобы на это уходило каждый раз все меньше и меньше
времени.
2. Не тратьте времени на поиски страницы
Вашего предмета в классном журнале, ее можно приготовить на перемене. Не
приучайте дежурных оставлять на столе учителя записку с фамилиями
отсутствующих.
Одним із
провідних завдань науково-методичної діяльності школи стає забезпечення
необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги у
проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи.
Просимо вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва.
Дайте відповіді
на такі запитання:
1. Скільки
років працює вчителем ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель?
2. Що він
знає (підкреслити): теорію предмета, основи психолого -
педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмета.
3. Чи вміє він
( необхідне підкреслити): правильно будувати урок: так, ні, визначити триєдину
мету уроку: так, ні; створювати навчально –мовленнєві та проблемні ситуації:
так, ні ; активізувати діяльність учнів: так, ні. Яким чином? Керувати класом
на уроці: так, ні; поводити диференційовану роботу на уроці: так, ні. Які етапи
уроку може планувати краще (перерахувати).
4. Чи вміє
організовувати позакласну роботу з предмета ?
5. Чи вміє
аналізувати урок і позакласний захід ?
6. Чого ще не
вміє ваш стажист (перерахуйте його слабкі сторони самостійно). Причини такої
ситуації: небажання працювати; слабка підготовка у ВНЗ; відсутність
педагогічних здібностей; безвідповідальність.
7. У чому ви
надали допомогу вашому стажисту ( перелічіть види роботи з молодими вчителями)
?
8. Що, на вашу
думку, є головним у наставництві ?
9. Ваші
пропозиції щодо вдосконалення системи наставництва .