Розвиток творчої особистості в педагогічній спадщині
В.О. Сухомлинського
Творчість – це не сума знань,
особлива спрямованість інтелекту,
особливий взаємозв’язок між
інтелектуальним життям
особистості і проявом її сил в
активнійдіяльності.
В. Сухомлинський
Уже давно стало
зрозумілим, що найбільших успіхів у будь-якій сфері діяльності досягають ті
держави, котрі мають високий інтелектуальний та творчий потенціал нації. Відомо
також, що майбутнє людської цивілізації залежить виключно від реалізації
обдарованості людей. Саме тому однією з основних задач системи національної
освіти суверенної України є формування творчо активної, всебічно розвиненої
особистості.
Дуже важливо виявляти, навчати, виховувати обдарованих
дітей. А цього ми вчимося, звертаючись до невичерпного джерела методичної думки
– педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.Досліджуючи
проблему дитячої творчості, В.Сухомлинський довів, що ця самодіяльна,
індивідуальна творчість «для себе», - як правило, найчастіше не має суспільної
цінності, а новизна полягає в збагаченні особистості, самостійному підході до
створення вже відомого, в індивідуальному відкритті.