Анкета для наставника молодого вчителя Просимо вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва. Дайте відповіді на такі запитання: 1. Скільки років працює вчителем ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель? 2. Що він знає (підкреслити): теорію предмета, основи психолого - педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмета. 3. Чи вміє він ( необхідне підкреслити): правильно будувати урок: так, ні, визначити триєдину мету уроку: так, ні; створювати навчально –мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні ; активізувати діяльність учнів: так, ні. Яким чином? Керувати класом на уроці: так, ні; поводити диференційовану роботу на уроці: так, ні. Які етапи уроку може планувати краще (перерахувати). 4. Чи вміє організовувати позакласну роботу з предмета ? 5. Чи вміє аналізувати урок і позакласний захід ? 6. Чого ще не вміє ваш стажист (перерахуйте його слабкі сторони самостійно). Причини такої ситуації: небажання працювати; слабка підготовка у ВНЗ; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність. 7. У чому ви надали допомогу вашому стажисту ( перелічіть види роботи з молодими вчителями) ? 8. Що, на вашу думку, є головним у наставництві ? 9. Ваші пропозиції щодо вдосконалення системи наставництва . |